Termeni si conditii
Politica site
Folosirea site-ului : www.vilamarinn.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos. Ne rezervam dreptul de a face actualizari asupra acestor termeni fara o notificare in prealabil.
GDPR
Informatiile personale vor fi folosite strict in scopul activitatii hoteliere, conform solicitarii facute. Acestea nu vor fi transferate altor terti in afara scopului prezentat anterior. Iti respectam confidentialitatea si dreptul de acces la datele tale.
Cookies
Folosim Cookies pentru a va imbunatati experienta dumneavoastra online. Astfel vor fi stocate doar pe calculatorul dvs. personal in cadrul browserului, o parte din informatiile necesare de navigare, surse, istoric in cadrul website-ului nostru pentru a fi analizate si pentru a putea optimiza reclamele de cautare ale clientilor nostri.
Reguli privind cazarea și sejurul
Cazare
Ora de check-in: 14:00
Ora de check-out: 10:00-11:00
Pentru procedura de cazare este nevoie de un act de identitate (carte de identitate sau pașaport). Vârsta minimă pentru cazare conform legislației este 18 ani. Oaspetele va completa și va înmâna recepționerului formularul de înregistrare a turiștilor completat corespunzător și semnat (dacă nu a efectuat procedura de check-in online), în concordanță cu legile României.
Numărul de oaspeți care va fi cazat în orice cameră din complex va fi strict limitat, conform rezervării.
Conducerea complexului își rezervă dreptul de a alege pentru dumneavoastră etajul, tipul și poziția camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastră.
Prețuri
Prețurile includ taxa de TVA (9% – actualizare ianuarie 2023).
Prețurile pot diferi în funcție de sezon, touroperatori, disponibilitate și cerere.
Toate facturile se emit în LEI. Dacă plata se face folosind un card în Euro, vom extrage suma datorată direct în LEI la cursul BNR al zilei.
Rezervări
Pentru rezervările efectuate prin platforma de rezervări online de pe site:
Plata prin Card bancar
Carduri acceptate
Mastercard, Maestro și Visa. Puteți plăti online cu cardul bancar, selectând opțiunea de plată card online. Plata se realizează prin platforma EuPlătesc.
Transfer bancar
Pe bază de factură proformă generată în momentul rezervării.
Plata prin Voucher de vacanță Edenred
Puteți achita contravaloarea sejurul dvs. la Complex Marinn cu Card / Vouchere de vacanță Edenred. Cardul de vacanta/Tichetele de vacanță sunt nominative și pot fi folosite exclusiv de către Titularul lor, pentru servicii obligatoriu de cazare, la care se pot adăuga și servicii de masă. Voucherele trebuie să fie în perioada de valabilitate și să nu fie distruse / perforate / capsate / lipite / îndoite / pliate iar codul de bare trebuie să fie intact.
Plata prin Voucher de vacanță Up Români
Puteți achita contravaloarea sejurul dvs. la Complex Marinn cu Vouchere de vacanță Up România. Cardul de vacanta/Tichetele de vacanță sunt nominative și pot fi folosite exclusiv de către Titularul lor, pentru servicii obligatoriu de cazare, la care se pot adăuga și servicii de masă. Voucherele trebuie să fie în perioada de valabilitate și să nu fie distruse / perforate / capsate / lipite / îndoite / pliate iar codul de bare trebuie să fie intact.
Plata prin Voucher de vacanță Sodexo
Puteți achita contravaloarea sejurul dvs. la Complex Marinn cu Card / Vouchere de vacanță Turist Pass Sodexo. Cardul de vacanță / Tichetele de vacanță sunt nominative și pot fi folosite exclusiv de către Titularul lor, pentru servicii obligatoriu de cazare, la care se pot adăuga și servicii de masă. Voucherele trebuie să fie în perioada de valabilitate și să nu fie distruse / perforate / capsate / lipite / îndoite / pliate iar codul de bare trebuie să fie intact. De la data de 01.03.2023 acceptăm numai carduri Turist Pass Sodexo, fără tichete conform OUG 130/2021 & OUG 131/2021.
Avans și garantarea rezervării
Rezervarea va fi confirmată după ce veți achita avansul de 50% din totalul rezervării sau dupa caz suma dorita, dar anuntata telefonic pentru a factura corect. Dacă optați pentru achitarea prin transfer bancar, veți primi un email cu factura proformă pentru achitarea avansului. Avansul de 50% trebuie achitat în 2 de ore de la data efectuării rezervării pentru rezervările efectuate cu mai puțin de 48 de ore. Pentru rezervările efectuate cu mai mult de 48 de ore de la data rezervării, avansul de 50% se va plăti în 24 de ore. Procedăm în acest mod pentru a evita rezervările care ulterior nu sunt onorate și îi împiedică pe alți turiști să beneficieze de cazare la Complex Marinn.
Rezervarea se consideră anulată dacă nu se respectă termenul de plată menționat în email sau daca nu se anunta intarzierea platii.
Rest de plată
Restul de plată aferent sejurului se achită la momentul sosirii, prin numerar sau cu card bancar (Visa, Mastercard, Maestro)/ card vacanta.
Politică anulare
Puteți anula cu până la 14 zile inainte de sosire , doar ca avansul este nereturnabil. După rezervare se va percepe plata în avans a 50% din valoarea rezervarii trebuie achitat în 24 de ore de la data efectuării rezervării.
Dacă aveți întrebări ne puteți contacta prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.
Complexul poate anula orice rezervare imediat după ce un oaspete întârzie plata conform termenilor și condițiilor din momentul rezervării sau dacă un oaspete devine insolvabil sau dacă oaspetele încalcă oricare dintre clauzele stipulate în pagina de termenii și condiții.
Neprezentare
În caz de Neprezentare (no-show sau rezervare neonorată) suma achitată în avans se reține integral.
Mic dejun
Micul dejun se servește zilnic între 07:30 și 9:30. Prețul pentru micul dejun neinclus în prețul camerei(dubla sau tripla) este de 35 lei / zi / persoană.
Restaurant deschis zilnic intre orele 07:30-22:30 cu pauza intre orele 15:00-18:00
Cazare
În cazul în care observați o defecțiune sau un accesoriu lipsă în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la receptie.
Deteriorarea de către oaspeți a oricărui obiect de inventar a Complexului Marinn atrage răspunderea materială a acestora privind achitarea daunelor la valorile afișate în lista obiectelor de inventar, regăsită în mapa din cameră sau pe pagina de internet a proprietății. Complexul își rezervă dreptul de a încasa contravaloarea oricărui obiect însușit de către oaspete din hotel. Dacă aceste deteriorări / distrugeri vor fi observate după plecarea oaspetelui (fără ca acesta sa fi anunțat la receptie în prealabil), Complexul își rezervă dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxând cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garanție, dupa caz.
Este interzisă folosirea în cadrul Complexului a electrocasnicelor/ustensilelor de bucătărie (fierbător, plită, fier de calcat etc).
Este strict interzisă aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv de lumânări, artificii și / sau bețișoare aromatice în interiorul hotelului și va atrage după sine penalizări în valoare de 100 euro (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii).
Aer condiționat
Toate camerele sunt dotate cu aer condiționat. Pentru deschiderea / închiderea sistemului, pentru schimbarea temperaturii sau a setărilor aparatului, vă rugăm să folosiți telecomanda.
Minibar
În fiecare cameră este disponibil un frigider tip minibar.
Seif doar la receptie.
Televiziune
Programe TV prin cablu sunt disponibile în fiecare cameră din complex.
Internet
Internetul wireless este disponibil gratuit în toate camerele și spațiile comune. Conexiunea se poate face de pe dispozitivul dumneavoastră mobil (laptop, tabletă, smartphone, etc); accesați rețeaua "Complex Marinn".
Cereri suplimentare
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, anauntati la receptie.
Nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 07:00 – 14:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepție.
Bagaje
Bagajele pot fi păstrate în camera de bagaje pentru o perioadă de maxim 6 ore, fără plată. Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 12 ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
Conduită
Nu practicăm un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu este permis accesul în restaurant și în spațiile comune ale Complexului (holuri, terase, recepție, etc) în costum de baie.
Este interzisă servirea altor alimente/băuturi cumpărate din afara restaurantului în camera.
Este interzis accesul cu accesorii de plajă gonflabile de dimensiuni mari (saltele, fotolii, etc) în stare umflată în interiorul Complexului.
În cadrul Complexului Marinn este interzisă discriminarea. Nu tolerăm și nu agreem discriminările de orice fel (rasă, culoare, religie, naționalitate, sex, statut marital sau social, vârstă, origini etnice sau persoane cu dizabilități).
Complex Marinn își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea și comportamentul lor aduc prejudicii imaginii Complexului sau îi deranjează pe alți oaspeți.
Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează Complex Marinn de orice responsabilitate.
Spațiile comune
Vă rugăm să păstrați liniștea și să nu deranjați liniștea celorlalți turiști în perioada de odihnă (între orele 23:00 și 07:00).
Vă rugăm să nu alergați, catarati pe geamuri si balustrade sau să practicați diverse sporturi în spațiile comune sau în holurile Complexului. Orice incalcare exonoreaza Complex Marinn de orice responsabilitate.
Supraveghere video
Spațiile comune sunt supravegheate video. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru obiectele pierdute, uitate sau presupus furate din camerele de cazare.
Fumatul
Fumatul tradițional și țigara electronică sunt interzise în întreaga proprietate (camere de cazare și spații comune) conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016). Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.
Complex Marinn dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 150 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei. Este perimis fumatul doar la tersele din aer liber si balcoane.
Parcare
Parcarea este gratuită, în limita locurilor disponibile. Vă rugăm să parcați autovehiculul astfel încât să ocupați un singur loc de parcare si sa anuntati la receptie numarul camerei si al autovechicului.
Vizitatori
Nu este permis accesul vizitatorilor in camere ci doar la terasa.
Animale de companie
Iubim animalele, dar nu este permis accesul cu animale de companie în interiorul Complexului.
Loc de joaca
Va rugam sa supravegheati copiii. Complex Marinn nu isi asuma responsabiliatea in caz de accidentari.
Servicii oferite
Oaspeții cazați în cadrul Complexului Marinn beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare.
Servicii gratuite:
- Parcare gratuită pe durata șederii
- Rețea de internet wireless (Wi-Fi)
- Loc de joaca
Servicii cu plată:
- Mic dejun/ unde nu este inclus in pret(apartamentele)
- Room service
- Spalătorie sau călcătorie
- Telefonie internă și internațională
- Trimitere și primire corespondență
- Transport daca este disponibil
- Surpriza(flori/ tort)
- Aranjament special camera(luna de miere)
Pierdere cheie acces cameră
Vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cheia de acces în cameră. Pentru a vă elibera duplicat este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate și achitarea unei taxe în valoare de 50 euro (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii).
Protecția și grija față de mediu
Protecția mediului reprezintă o preocupare permanentă la Complex Martinn. Conștientizăm cât de importantă este protecția mediului și ne angajăm să minimizăm impactul operațiunilor noastre asupra mediului. Încercăm să reducem poluarea, emisiile și deșeurile.
Folosim iluminat eficient energetic cu led pentru a minimiza consumul de energie electrică.
Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau a prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.
Vă rugăm să nu folosiți prosoapele sau lenjeria pentru: șters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălțămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi strict pentru uz corporal.
Protecție în caz de incendiu
Pentru siguranța oaspeților noștri, am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
În fiecare cameră și spațiu comun sunt prezente detectoare de fum și plan de evacuare. Pe partea interioară a ușii se găsește planul de evacuare cu indicarea camerei pe etaj și marcarea celei mai apropiate ieșiri de urgență.
În spațiile comune sunt prevăzute extinctoare, semnalizatoare luminoase pentru căile de evacuare și plan de evacuare.
Căile de evacuare sunt semnalizate corespunzător, conform legislației în vigoare, cu elemente luminoase, alimentate non-stop la surse separate de energie.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Complex Marinn fără a se face notificări în prealabil.
Întrebări și reclamații
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
– au părăsit incinta Complexului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;
– au produs degradări sau distrugeri;
– au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o;
– nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Dacă aveți întrebări, sugestii, sesizări sau reclamații vă rugăm să ne contactați prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefonic.
Conținutul website-ului este proprietatea Complex Marinn.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Complex Marinn!